nedelja, 17. avgust 2014

Dokler smo še normalni!

Še malo prej sem bil s tem blogom na MMC! Blog s spodnjim naslovom je bil oddan včeraj ob 23.54. Potem pa pride neko zmene CB, pa mlati svoje kretenske zapise. Briše mu jih Admin, zakrivam jih sam. In ko več ne ve, kaj bi še storil debilnega, se pritoži na moj blog in svoje komentarje pod njim pri Admin. Verjetno ve, kdaj nastopi izmena iz Trstenjakove. Skratka, bloga ni, ni tudi vrste korektnih komentarjev, razen dveh že znanih nickov, ki sta sproducirala pač to, kar sta sposobna. Hkrati pa ni vsebine mojega bloga, ki se mi zdi še kako relevantna. Zato sem ga dolžan ponoviti.


Dokler smo še normalni!


Dokler smo še normalni, sam prehajam v solidarnostni štrajk z gromovnikom. Ker to kar se dogaja na MMC, je hudo narobe. Včeraj so cerberus pobrisali blog, včeraj so tudi gromovnika dali v karanteno za ves mesec,a od TM pa je ostalo praktično vse iz njenega najhujšega klevetanja drugih blogerjev in njenih groženj. Večkrat sem zahteval, da se predvsem odstrani dejansko bolani komentar št.4, v njenem »blebetanju« o etiki, pa nič.

Mene njene nebuloze ne motijo, vendar da pa ona podlo onemogoča kakršen koli odgovor in pojasnilo, to pa je preveč. Zato, če kdo misli, da se bo s tem zaustavil dialog med normalno mislečimi, se hudo moti, ker mi lahko med sabo izmenjujemo tudi zelo različne poglede, vendar vseeno na kulturen način, v ZS.

MMC in drugim, ki se v tej zgodbi sprenevedajo, pa prepuščam družbo TM, njeno objavljanje, zaradi starosti že rahlo zgubanih, pesmi iz prejšnjega desetletja. Ne vem samo, kaj bodo sedaj počeli dežurni pljuvalci, mogoče pa se bodo zgrizli med samo. Mi je vseeno za njih, ker zame so, kot sem že enkrat napisal miselni »škart« in huda napaka človeške rase.

Ne pozivam nobenega na bojkot, moja ali vaša odločitev za štrajk je zato povsem osebna! Vendar zame bo veljala vsaj do septembra, torej pojasnilo za bebce, ki mislijo, da je to en mesec - ne to je dva tedna! Vendar, kot sem povzel enkrat neko misel: »Najslabše je ne narediti nič!« Se vidimo, mogoče ob pivu, ko bo kaj topleje!




15 komentarjev:

  1. Ojla,

    lepo te je srečati tule in - seveda - hvala za podporo. Veš, resno razmišljam ali bi se sploh vrnil na MMC. Verjetno le toliko, da pobrišem vse napisano.

    Malo se bom namesto tega posveti črno-beli fotografiji - kar je izredno težak projekt, če človek misli delati dobre fotke.

    Prve poskuse lahko vidiš v albumu na mojem FB profilu pod:

    Jure Korošec
    (v naslovni sliki pa je najlepši Yamahin motor)

    https://www.facebook.com/jure.korosec.3/media_set?set=a.684850898251056.1073741827.100001784559142&type=1

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole je v redu za arhiviranje blogov - pod nujno! A veš kako bi nasrkal, če ne bi tule imel arhiva - te pizde fašistične na MMC - hehehe tule lahko to povem na kratko, tam bi pa moral napisati 4 tipkane strani vljudne razlage - so mi preprečile celo brisanje MOJIH blogov in fotografij: Jutri se bom poskusil dogovoriti z urednico, da mi da uro dostopa, da vse odstranim:
    Lp
    Jure

    OdgovoriIzbriši
  3. Prebral sem komentarje na MMCju - vedno bolj verjamem, da me ne bo več nazaj - razen za brisanje vsega napisanega.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Recimo, da bo bolj normalno tukaj!

    OdgovoriIzbriši
  5. Gotovo - predlagam ti, da narediš kot sem jaz naredil - prekopiraš vse svoje bloge z MMCja sem kot v arhiv. Na tem podivjanem svetu človek nikoli ne ve ..

    OdgovoriIzbriši
  6. Odgovori
    1. To, da lahko vidim iz katerih držav so bralci in še vrsto drugih podatkov!

      Izbriši
    2. :o))
      Ob 15h pa do 17h ima dovoljenje za izbris in objavo poslovilnega besedila od urednice MMCja Kaje Jakopič. Se že veselim - enim kar prihaja .. keten-orgazem:
      :o))

      Izbriši
    3. Javi, kako so te poslušali!

      Izbriši
    4. Podi gledat na MMC ..
      :o)
      zdaj sem še kodo tako zakompliciral in vstav il lažni gmail-naslov, da tudi če bi hotel ne morem več gor na MMC.

      Izbriši
    5. Sem videl, si napisal - prijatelji so na profilu. Mogoče res, ni pa več dostopa do profila. Ha ha ha!

      Izbriši
    6. A res ni dostopa do profila .. kako pa to? Jaz sem vedno videl vse banane profile? .. Saj je vseeno - se boste pa po ZSjih zmenili. Tisti qrčevi tetraeder al' kaj je že .. že spet najeda pod mojim blogom tule. Moram pogledati kako se take butle blokira.

      Izbriši
  7. Jure, za blokado - greš na tvoj spletni dnevnik, poiščeš na desni komentarje in potrdiš s klikom na številke. Pokaže se vsak komentar s tremi opcijami, pa lahko brišeš, onemogočiš...

    Mimogrede pošlji mi link do tvojega bloga!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://gromovnikov.blogspot.com/

      tule so vsi moji blogi
      Ikozaeder aka F.Šop aka 100butastih vzdevkov me je že našel in mi grozi - brisano.

      Lp

      Izbriši